Sipariş İptali

Vingi.com.tr’dan vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?

 

Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta (info@vingi.com.tr ) ile talebinizi iletebilir veya iş günleri 09:00-18:00 saatleri arasında +90 212 637 33 80 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler bankanızın iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka/iyzico güvenli ödeme sistemlerinin süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.

 

İade & Değişim

1.Vingi.com.tr’dan satın almış olduğum ürünleri iade edebilir miyim?

 

a. Vingi.com.tr’dan yaptığınız alışveriş sonucunda mutlu olmanız temel prensibimizdir. Ürününüzü iade etmek isterseniz size aşağıdaki koşullar çerçevesinde en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

   i. Fatura tarihi 15 günü geçmemiş, ürün koruma bandı açılmamış, etiketleri sökülmemiş ve kullanılmamış, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış ürünlerinizi tüm aksesuarları ile aşağıda belirtilen adrese iade gönderebilirsiniz. Vingi.com.tr hesabınızdan iade taleplerim sayfasından da iade formunu doldurmanız gerekmektedir.  Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Bu nedenle ürünleriniz size ulaştığında bozulmasına sebep olmayacak şekilde en kısa sürede denemenizi ve uygun olmadığını düşündüklerinizi, yukarıda belirtildiği şekilde iade göndermenizi öneriyoruz.

   ii. MNG Kargo-UPS Kargo ile iadelerinizi ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

 

b. İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra kabul edilen iade taleplerine ait geri ödeme emirleri 2 (iki) iş günü içerisinde bankaya/ iyzico güvenli ödeme sistemlerine  iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız/ iyzico güvenli ödeme sistemleri tarafından ödeme aracınıza ödeme yaptığınız şekilde (taksitli alışverişler taksitli iade edilir) yapılır. Bu sürecin ilerleme hızı tamamen bankanızın iç süreçlerine bağlıdır.

c. Havale ile satın alınan ürünlerin iadesi 2 ( İki ) iş günü içinde yapılmaktadır.

d. Kapıda Ödeme sistemi ile gerçekleşen ödemelerin geri iadesi, kargo kapıda ödeme tutarı düşülerek   Nakit ise hesabınıza havale/eft , kredi karti ile ödeme gerçekleştirdiyseniz Geri ödemeniz bankanız/ iyzico güvenli ödeme sistemleri tarafından ödeme aracınıza ödeme yaptığınız şekilde (taksitli alışverişler taksitli iade edilir) yapılır.

 

İade Adresi: Q FLEX AYAKKABI SAN.TİC.LTD.ŞTİ. İkitelli O.S.B. Aymakoop San. Sitesi, Sosyal Tesis A Blok, Kat:7 D:41, 34490, İkitelli, Başakşehir/ İstanbul / Türkiye

 

2. İade Koşulları nelerdir?

 

a. Fatura tarihi 15 günü geçmemiş olmalıdır.

b. Ürün orijinal ambalajı bozulmamış, açılmamış olmalıdır.

c. Ürün koruma bandı açılmamış olmalıdır.

d. Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.

e. Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir durumda olmalıdır.

 

3. Vingi.com.tr’dan satın almış olduğum bir ürünü değiştirebilir miyim?

 

a. Vingi.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde değişim işlemini, vingi.com.tr ‘deki hesabınıza giriş yaparak iade taleplerim kısmından yapabilirsiniz. Yeni talep oluştur bölümüne giriş yaparak değişimi işaretlemeniz gerekmektedir.

 

4. İade işleminden sonra geri ödemem ne kadar sürede yapılır?

 

İadeleriniz adresimize ulaştıktan sonra ürün iade koşullarını sağlayıp sağlamadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünleriniz ile ilgili işlemler 2 iş günü içinde tamamlanarak ücret iadesi işlemleri talimatları,  ilgili kurumlara Banka/ iyzico Güvenli Ödeme sistemleri tamamlanır. Vingi.com.tr deki hesabınızda iade ödemesinin yapıldığı ile ilgili bilgilendirileceksiniz. Bu aşamadan sonra iadenin hesabınıza geçme süresi bankanız süreçlerine bağlı olarak değişkenlik göstermektedir.

 

 

5. Hopi Alışveriş İade Koşulları  

 

Bu Ürün(ler) şartlarına uygun olarak iade edilir ve değiştirilir ise bu alışveriş dolayısıyla HOPİ Programı'ndan kazanılan Paracık tutarları (eğer varsa) müşteriden iade alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi mevcut ise öncelikle o Paracıklar'ından, aksi halde iade olunacak satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.

Bu kural ürün bedeli için iade fişi v.b.nin düzenlediği hallerde de aynen uygulanır.

  

 

 

    Cerez Kullanımı

    Sizlere daha iyi bir alışveriş deneyimi sunabilmek için sitemizde çerez konumlandırmaktayız, kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan verileriniz Gizlilik Politikamızda belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.