Üyelik
1.Neden üye olmalıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir
miyim?
Vingi.com.tr ’a üye olmadan da ziyaretçi kimliği ile alışveriş
yapabilirsiniz. Ancak biz siparişlerinizin takibini sistem üzerinden
yapabilmeniz ve siparişiniz ile ilgili sizinle gerekli durumlarda iletişime
geçilebilmesi, sipariş statü güncellemelerinin tarafınıza iletilebilmesi için
üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.
2. Üyelik bilgilerimi güncellemeli miyim?
Siparişiniz ile ilgili tüm güncel bilgiler üyelik oluştururken beyan etmiş
olduğunuz iletişim bilgileriniz üzerinden paylaşılacağı için bu bilgilerinizde
değişiklik olması durumunda hesabınızdan güncellenmesini öneriyoruz.
3. Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Sistemimize üyelik oluşturduğunuz e-posta adresinizi girerek “şifremi unuttum”
butonuna tıklamanız durumunda yeni şifreniz e-posta adresinize gönderilecektir.
Alışveriş
1.Vingi.com.tr 'den nasıl alışveriş yapabilirim?
Vingi.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra
hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya
ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, renk ve beden
seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme
bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
2. Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?
Türkiye’nin her yerinden Vingi.com.tr’i ziyaret edip alışveriş
yapabilirsiniz.
3. Fiyatlarınıza KDV dahil mi?
Evet. Vingi.com.tr ’da gördüğünüz fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.
4. Vingi.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilir
miyim?
Evet. Ödeme sayfasında teslimat ve fatura adresi ayrımı bulunmaktadır.
Teslimat adresi olarak hediye göndermek istediğiniz adresi ekleyebilirsiniz.
Böylece hediye göndermek istediğiniz ürün teslimatta belirttiğiniz adrese
gönderilecektir.
7. Vingi.com.tr’a mobil cihazlardan ulaşabilir miyim?
IOS tabanlı cihazlarınız için APP Store ’dan, Android tabanlı cihazlarınız
için Google Play üzerinden Vingi.com.tr uygulamasını indirip üyelik
bilgilerinizle giriş yapmanız durumunda mobil cihazlardan da dilediğiniz yer ve
zamanda vingi.com.tr alışverişinin keyfini yaşayabilirsiniz.
8. Vingi.com.tr’daki fırsatlardan nasıl haberdar
olabilirim?
Vingi.com.tr ’a üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli
periyotlarla sitemizdeki fırsatlar konusunda bilgilendirme gönderilmektedir.
Bilgilendirme seçeneğinin açık olduğundan emin olunuz.
Ödeme
1.Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?
a. Vingi.com.tr’dan yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın
kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.
b. Banka kartları ve nakit ödeme (ATM) kartları ile ödeme yapabilirsiniz.
c. BKM Express ile alışverişinizi hızlı ve kolayca yapabilirsiniz.
d. 100 TL ve 1500 TL arası siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
2. Ödemeyi ürünleri teslim alırken kapıda yapabilir miyim?
Evet. Ödeme seçeneklerinde kapıda ödemeyi seçmeniz
durumunda siparişiniz kapıda ödemeli olarak MNG Kargo ile gönderilecektir. 100 TL ve 1500 TL arası siparişlerinizde kapıda ödeme seçeneğini kullanabilirsiniz.
4. Hediye çeki ile nasıl alışveriş yapabilirim?
Sepetim sayfasına geldiğinizde Hediye Çekleri bölümünden size tanımlanmış
hediye çekini seçerek alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Güvenlik
1.Vingi.com.tr ’dan alışveriş yapmak güvenli mi?
Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak
şifrelenip, iyzico güvenli ödeme sistemi aracılığıyla otomatik olarak ödeme
işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem
sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Q FLEX AYAKKABI SAN. TİC.
LTD. ŞTİ. tarafından saklanmamaktadır.
2.Kredi kart bilgilerimi saklıyor musunuz?
Kredi kart bilgileriniz Q FLEX
AYAKKABI SAN. TİC. LTD. ŞTİ.. tarafından saklanmamaktadır.
3. Kişisel bilgilerim vingi.com.tr ’da güvende mi?
Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik
sözleşmesi uyarınca güvenli bir şekilde saklanmaktadır.
Teslimat
1.Ürün Temin Koşulları?
Vingi.com.tr web sitesi üzerinden satılan ürünler
stoklar ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün stoğu kontrol
edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye
bilgi verilerek ödemesi iade edilir.
2. Teslimat süresi nedir?
Vingi.com.tr’da satılan tüm ürünler 2 ( iki) iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir.
Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1( bir) iş günü, İstanbul dışı
gönderilerin ise 1 ile 3 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir.
Kargo firması, siparişinizi – iş günleri– 09.00-18.00 saatleri arasında
belirttiğiniz adrese teslim edecektir.
3. Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti
ödeyecek miyim?
Vingi.com.tr’dan satınalmış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı ücretsiz
olarak yapılmaktadır.
4. Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?
Vingi.com.tr’dan satınalmış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı
kargo şirketleri MNG Kargo veya UPS Kargo firması aracılığı ile ücretsiz olarak
yapılmaktadır.
5. Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?
Dağıtım ağımız, MNG kargo-UPS Kargo dağıtım ağı ile sınırlıdır.
6. Siparişim seçmiş olduğum Kargo tarafından bana
ulaştırılamaz ise ne yapmalıyım?
Siparişleriniz için belirlediğiniz adrese İstanbul içi 1 iş günü, İstanbul
dışı 1 ile 3 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Varış gününde
adresinizde bulunamaz iseniz kapınıza kargo şirketi tarafından ihbar notu
bırakılarak gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3
iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz Vingi.com.tr
deposuna iade edilmektedir. Depoya ulaşan ürünleriniz için sizinle irtibata
geçilip gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra adınıza tekrar gönderim
yapılabilir. Kargo şirketi size ulaşamazsa siparişiniz iptal edilerek ücreti
ödeme yaptığınız şekilde iade edilir.
7. Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kolide
ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz
konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu
kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp
kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo
firması tarafından Vingi.com.tr’a ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin
değişimi yapılacaktır.
Sipariş İptali
Vingi.com.tr’dan vermiş olduğum siparişi iptal edebilir
miyim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, e-posta ([email protected] ) ile
talebinizi iletebilir veya iş günleri 09:00-18:00 saatleri arasında +90 212 637 33 80 iletişim hattımızı arayarak iletebilirsiniz. Sipariş
iptali talebiniz onaylandıktan sonra, siparişinizin ödemesi kredi kartınızdan
alındı ise, kartınıza iade işlemi yapılacaktır. Geri ödemeler bankanızın iç
süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız
üzerinden takip etmenizi rica ederiz. Taksitli ödemelerin iadesi banka/iyzico
güvenli ödeme sistemlerinin süreçleri gereği taksitli olarak yapılmaktadır.
İade & Değişim
1.Vingi.com.tr’dan satın almış olduğum ürünleri iade
edebilir miyim?
a. Vingi.com.tr’dan yaptığınız alışveriş sonucunda mutlu olmanız temel
prensibimizdir. Ürününüzü iade etmek isterseniz size aşağıdaki koşullar
çerçevesinde en hızlı şekilde yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
i. Fatura tarihi
15 günü geçmemiş, ürün koruma bandı açılmamış, etiketleri sökülmemiş ve
kullanılmamış, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış ürünlerinizi tüm
aksesuarları ile aşağıda belirtilen adrese iade gönderebilirsiniz. Vingi.com.tr
hesabınızdan iade taleplerim sayfasından da iade formunu doldurmanız gerekmektedir.
Bu koşullara uymayan iadeler kabul
edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilecektir. Bu nedenle
ürünleriniz size ulaştığında bozulmasına sebep olmayacak şekilde en kısa sürede
denemenizi ve uygun olmadığını düşündüklerinizi, yukarıda belirtildiği şekilde
iade göndermenizi öneriyoruz.
ii. MNG Kargo-UPS
Kargo ile iadelerinizi ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
b. İade kargonuz bize ulaştığında size e-posta ile bilgi verilecektir. İade
ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra kabul
edilen iade taleplerine ait geri ödeme emirleri 2 (iki) iş günü içerisinde
bankaya/ iyzico güvenli ödeme sistemlerine iletilmektedir. Geri ödemeniz bankanız/ iyzico
güvenli ödeme sistemleri tarafından ödeme aracınıza ödeme yaptığınız şekilde
(taksitli alışverişler taksitli iade edilir) yapılır. Bu sürecin ilerleme hızı
tamamen bankanızın iç süreçlerine bağlıdır.
c. Havale ile satın alınan ürünlerin iadesi 2 ( İki ) iş günü içinde
yapılmaktadır.
d. Kapıda Ödeme sistemi ile gerçekleşen ödemelerin geri iadesi, kargo kapıda
ödeme tutarı düşülerek Nakit ise hesabınıza havale/eft , kredi kartı
ile ödeme gerçekleştirdiyseniz Geri ödemeniz bankanız/ iyzico güvenli ödeme
sistemleri tarafından ödeme aracınıza ödeme yaptığınız şekilde (taksitli
alışverişler taksitli iade edilir) yapılır.
İade Adresi: Q FLEX AYAKKABI
SAN.TİC.LTD.ŞTİ. İkitelli
O.S.B. Aymakoop San. Sitesi, Sosyal Tesis A Blok, Kat:7 D:41, 34490, İkitelli,
Başakşehir/ İstanbul / Türkiye
2. İade Koşulları nelerdir?
a. Fatura tarihi 15 günü geçmemiş olmalıdır.
b. Ürün orijinal ambalajı bozulmamış, açılmamış olmalıdır.
c. Ürün koruma bandı açılmamış olmalıdır.
d. Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.
e. Ürün yeniden farklı bir müşteriye satılabilir
durumda olmalıdır.
3. Vingi.com.tr’dan satın almış olduğum bir ürünü
değiştirebilir miyim?
a. Vingi.com.tr üzerinden yapmış olduğunuz alışverişlerinizde değişim
işlemini, vingi.com.tr ‘deki hesabınıza giriş yaparak iade taleplerim kısmından
yapabilirsiniz. Yeni talep oluştur bölümüne giriş yaparak değişimi
işaretlemeniz gerekmektedir.
4. İade işleminden sonra geri ödemem ne kadar sürede
yapılır?
İadeleriniz adresimize ulaştıktan sonra ürün iade koşullarını sağlayıp
sağlamadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünleriniz ile ilgili işlemler
2 iş günü içinde tamamlanarak ücret iadesi işlemleri talimatları, ilgili kurumlara Banka/ iyzico Güvenli Ödeme
sistemleri tamamlanır. Vingi.com.tr deki hesabınızda iade ödemesinin yapıldığı
ile ilgili bilgilendirileceksiniz. Bu aşamadan sonra iadenin hesabınıza geçme
süresi bankanız süreçlerine bağlı olarak değişkenlik göstermektedir.